Звіт керівника ДНЗ

2016-06-10

Звіт керівника ДНЗ «Орлятко» про роботу закладу протягом 2015 – 2016 навчального року

Я, Котляр Людмила Олександрівна, 1947 р. н., освіта вища педагогічна, загальний стаж роботи 51 рік, з 1981 року – очолюю колектив «Орлятко».

Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюється відповідно до Статуту та річного плану роботи.

Я, як завідувач, забезпечую:

- реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

- дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах та громадських організаціях;

- у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

- приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;

- є розпорядником бюджетних коштів дошкільного закладу, укладаю договори.

Мережа груп дошкільного навчального закладу: у закладі функціонує 5 груп, а саме: 2 групи молодшого групи, одна середня група та 2 старших групи. ( згідно рішення виконкому, як виняток, в цьому навчальному році була відсутня ясельна група).

В педагогічному колективі стались деякі зміни.

Рибак Людмила Володимирівна поступила до Переяслав – Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г.Сковороди., Масльон Олена Іванівна закінчує навчання в Богуславському коледжі.

В серпні прийшла на роботу новий вихователь з середньою спеціальною освітою Заскальнюк Яна Володимирівна, яка зразу ж поступила в Уманський педуніверситет. Під час навчального року педагогічний колектив поповнився вихователем з вищою педагогічною освітою Римарчук Світлана Сергіївна.

Педагогічними кадрами дитячий садок укомплектовано повністю.

У закладі працює практичний психолог, вчитель-логопед, інструктор з фізкультури, музичний керівник, медичне обслуговування здійснює старша медична сестра, є дієтсестра.

Навчально-виховний процес у закладі забезпечують 14 педагогів:

10 - мають вищу педагогічну освіту;

4 - вищу категорію;

3 - спеціаліст 1-ї категорії;

3 – спеціаліст

2 - неповна вища

1. Має звання «Вихователь-методист»

В цьому навчальному році проходить дистанційні курси підвищення кваліфікації при Комунальному вищому навчальному закладу Київської обласної

ради «Академія неперервної освіти» Шевченко С.І.

Атестувались слідуючі педагогічні працівники:

  1. Шевченко Світлана Іванівна - підтвердила вищу кваліфікаційну категорію та звання «Вихователь – методист»
  2. Шишлевській Ірині Володимирівні встановили 2 кваліфікаційну категорію
  3. Мамончук Юлії Анатолівні теж була встановлена 2 кваліфікаційна категорія.

Адміністрацією закладу, педагогічним та батьківським колективами проводиться систематична робота щодо поповнення матеріально-технічної бази ДНЗ.

В цьому році виникла нагальна потреба в заміні газових плит на харчоблоці на електричну. Закінчується навчальний рік в стадії підготовки документів на встановлення електроплити.

…………………

Продовж 2015-16 навчального року Вишневою міською радою виділено 206 тисяч гривень для ремонтних робіт в ДНЗ. На сьогоднішній день замінена

За допомогою батьківських комітетів груп поповнено килимове покриття в групах, ігрові куточки, протягом року закуплялись канцелярські товари, ігри для логічного розвитку дітей, для занять з фізичної культури.

Проте, існує ряд проблем, що потребують вирішення:

- Необхідно замінити газові плити на електричну

- ігрове обладнання на майданчик

- ремонт цоколя

- потребує покращення асфальтне покриття.

На харчування дітей в минулому році витрачено 250 846 гривень з них 152 444 гривні з загального фонду і 98 402 гривні із спец фонду, тобто, батьківських.

Велика увага приділяється організації правильного харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню асортиментів продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв, організації харчування в групах. Дітям пропонується 4-х разове харчування, щодня ведеться аналіз харчування, а в кінці тижня медсестрою закладу проводиться корекція харчування з метою його покращення.

Відповідно до Інструкції про харчування дітей у ДНЗ здійснюється контроль щодо збалансованого харчування дітей, необхідного для їх нормального росту та розвитку.

У закладі проводиться робота по оздоровленню дітей: діти отримують вітаміни, кисневі коктейлі.

Як завідуюча ДНЗ забезпечую роботу медичного обслуговування та проведення лікувально-профілактичних заходів в дошкільному закладі згідно із “Порядком медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі” затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 826 від 14.06.2002 року. Здійснюється медичне обслуговування старшою медичною сестрою Прилуцькою Т.В.., за закладом закріплений дільничний дитячий лікар Кузнєцова К.І., яка здійснює попередній огляд дітей при проведенні у закладі профілактичних щеплень. Медичні працівники закладу протягом року проводять навчання серед працівників та батьків з питань профілактики інфекційних захворювань, вірусних гепатитів, туберкульозу та кишкових інфекцій.

Навчально-виховний процес у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», вимог Державних програм виховання дітей «Дитина», «Впевнений старт» та річного плану..

Методична робота здійснюється згідно структури навчально-виховної та методичної роботи . В закладі протягом року проведено чотири педагогічні ради. На них обговорено ряд основних питань:

- затвердження річного плану роботи на 2015 – 2016навчальний рік;

- патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності

- формування творчої компетентності вихованців засобами зображувальної діяльності

- моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в ДНЗ

Педагогічний колектив працював над проблемною поставленими на початку навчального року завданнями, а саме:

1. патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами інтегрованої освітньої діяльності

2. застосування в освітній роботі сучасних психолого – педагогічних та інформаційно – комунікативних технологій

3. формування творчої компетентності вихованців засобами зображувальної діяльності

При використанні інтерактивних форм навчання дітей досягається висока результативність у засвоєнні та формуванні вмінь, набагато більший обсяг виконаної роботи за один і той же проміжок часу, розвивається навчальна діяльність, формується мотиви навчання, вміння співпрацювати, розвиваються гуманні стосунки між дітьми. Робота над проблемною темою активізувала форми методичної роботи кожного педагога, покращено рівень теоретичної підготовки. Результати атестації показали, що методична робота в закладі стимулювала підвищення кваліфікаційної категорії окремих педпрацівників. Кожен вихователь впродовж року працював теоретично та практично над темою, яка випливала із загальносадової проблемної теми. Своїми теоретичними та практичними досягненнями, педагоги мали можливість поділитися з колегами під час засідань педгодин та педагогічних нарад.

На базі дошкільного закладу було проведено районне методичне об’єднання для практичний психологів. В підготовці до проведення методоб’’єднання брав участь весь колектив.

У 2015 -2016 навчальному році педагогічний колектив дошкільного навчального закладу продовжив поглиблену роботу над формуванням духовності та культури поведінки у дітей дошкільного віку .

У ДНЗ створені умови щодо підвищення самоосвіти педагогів. Методичний кабінет закладу забезпечує їх необхідною науковою, методичною літературою та періодикою. Методистом Рябовол І.В. надаються консультації з питань навчання і виховання дітей дошкільного віку. На допомогу вихователям організовуються виставки методичної літератури відповідно до плану роботи.

В роботі закладу систематично практикуються такі форми методичної роботи як педагогічні години, обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються і форми інтерактивної роботи з педагогами. Вихователі мають можливість обмінятися досвідом щодо використання надбань великих педагогів у роботі з дітьми дошкільного віку. Практичним психологом Шишлевською І.В. проводяться психологічні тренінги з метою вивчення психологічного клімату в дошкільному закладі, надання психологічної допомоги батькам, які її потребують.

Вихователі усіх вікових груп створювали сприятливі умови щодо емоційного та психологічного комфорту дітей під час перебування у дитячому закладі, відчуття емоційного комфорту, захищеності, задоволення вихованців, позитивні емоції, творчі самоствердження, розвиток обдарованості - найголовніші елементи для виховання благополучної врівноваженої особистості.

У дитячому садочку проводились заняття з іноземної мови, які віднесені до варіативного компоненту державного стандарту дошкільної освіти. Діти старших груп закладу отримували знання з англійської мови на початковому степені. Вчитель англійської мови заскальнюк Я.В. своїй роботі використовувала методику вивчення англійської мови в ДНЗ Шкваріної, яка враховує фізіологічні та психологічні особливості дітей для успішного оволодіння дітьми іноземною мовою. Заняття проходили на високому рівня.

З метою розвитку у дітей свідомого ставлення до фізичних вправ, прагнення зробити своє тіло гарним, сильним, спритним, витривалим, згідно вимог Програми виховання і навчання дітей дошкільного віку у закладах щоденно проводяться заняття з фізичної культури, щомісяця спортивні розваги, Дні здоров’я. щоквартально спортивні свята. Фізінструктор веде необхідну документацію фізичної підготовленості дітей згідно віку, проводить відповідні тестування два рази на рік.

Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної та початкової освіти. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі знайомили дітей старшої групи з правилами поведінки, читали літературні твори про школу, проводили бесіди про школу, ходили на екскурсії до школи. Випускники нашого дитячого садка мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі.

Важливою складовою навчально-виховного закладу освіти є організація роботи з батьками. Адже сім’я – первинне природне середовище, джерело духовної та матеріальної підтримки для дитини. стосовно сім’ї дитячий садок є консультативним і просвітницьким центром з психолого-педагогічних питань виховання. Вихователі вікових груп протягом року планували і проводили з батьками своїх вихованців бесіди, консультації, надавали кваліфіковані поради щодо виховання та навчання дітей. Залучали до проведення музичних і спортивних свят, відкритих переглядів занять, до оформлення групових кімнат.

Провідною формою роботи з батьками, яка характеризується значною педагогічною доцільністю є батьківські збори. Впродовж навчального року було проведено загальні і групові збори, під час яких батьки систематично ознайомлювались з завданнями, новим змістом і напрямками навчально-виховного процесу, специфікою роботи сучасного закладу освіти, отримували інформацію про нормативно-правове підґрунтя нововведень в освіті, обговорювали актуальні для них питання, педагогічні проблеми. На зустрічах з батьками запрошувалися практичний психолог, старша медична сестра, вчитель- логопед.

Особливу увагу в роботі колективу дошкільного закладу приділяється охороні праці та безпеки життєдіяльності. В першу чергу це забезпечення здорових і безпечних умов навчально – виховного процесу, запобігання травматизму. Організація роботи з безпеки життєдіяльності в дошкільному закладі проводиться згідно з Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально - виховного процесу в установах та закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 р. №563. Дошкільний заклад залишається надзвичайно перевантаженим, важко працювати колективу, коли навантаження в деяких групах замість до 20дітей складає 26 – 28. Але в заклади освіти приходять люди за покликанням, які готові працювати і в таких умовах.

Кiлькiсть переглядiв: 0