Неповторна пора - літо!

2015-06-15

/Files/photogallery/DSCF2222.JPG



Літо - це найкращий час для оздоровлення дітей. Від того, наскільки буде організоване дитяче буття у цей період, залежатиме успішність та ефективність відпочинку маленьких вихованців. Тому педагоги ДНЗ спрямували зусилля на розв’язання оздоровчих та освітніх завдань, забезпечивши максимальне перебування дітей на свіжому повітрі. Ми потурбувались, щоб наповнити літнє дозвілля наших вихованців різноманітними іграми, фізичними та музичними розвагами, ляльковими виставами, вікторинами, спостереженнями, працею в природі, загартувальними процедурами. Діти із задоволенням беруть участь в іграх з водою, інсценівках, драматизаціях казок.

/Files/photogallery/DSCF2168.JPG













Наші вихованці отримують безліч позитивних емоцій,нових вражень та знань!


Загартувальні процедури

Загартування повітрям

- повітряні ванни в приміщенні (діти їдять, граються і сплять в теплу погоду при відчинених вікнах);

- повітряно-сонячні ванни на прогулянках. Проводимо прогулянки за будь-якої погоди. У жаркі дніорганізовуємо ігри середньої рухливості, щоб діти неперегрівалися.

Загартування водою

- обтирання – старші групи.

- обливання - після прогулянки обливаємоноги дітей нагрітою на сонці водою.

- ходьба по вологому килимку, змоченому в сольовому розчині.

Загартування сонцем

- сонячні ванни вранці, коли повітряще не занадто пекуче.

- для попередження перегріву та сонячного удару дітям обов'язково надіваємопанами або хусточки.

Тематика свят та розваг :

- „Літо - літечко";

- „Ігри патріотів";

- „Весілі старти дошкільнят";

- „Казковий вернісаж";

- „ «Орлятко» має таланти".

/Files/photogallery/DSCF0940.JPG












Конкурси

- „Маленькі архітектори" (будови з піску);

- Веселкова палітра" (малюнки на асфальті);

- „Найспритніший";

- „Юні таланти";

- „Найкмітливіший".

Вікторини

- „У світі казок".

- „Впізнай казкового героя".

- „Що ми знаємо про етикет".

- „Відгадаємо пісні з мультфільмів".

- „Знай, люби, бережи".

Драматизації


- Драматизації казок за програмою згідно з вікомдітей.

- Драматизація казок та творів В.О.Сухомлинського.

/Files/photogallery/images (10).jpg






Досліди з водою і повітрям


- Дослід „Бульбашки". Опустити один кінець трубочки у воду, а через інший кінець видувати повітря. Діти мають пояснити, що відбувається, чому?

- Дослід „Тоне , чи ні". Запропонувати дітям кинути у воду камінець, потім мочалку. Пояснити, що сталося, чому?

- Дослід „Хризантема". Зробити з паперу трубочки. Один кінець розрізати на тоненькі смужки. Занурити у воду розрізаний кінець трубочки. Що відбувається зі смужками під водою? На що вони схожі? Чому вони спливають? Витягнути трубочки з води. Що відбулося, чому?

- Дослід „Вода, що не виливається". Набрати повну коробочку води, згори покласти аркуш паперу, перевернути коробочку догори дном. Що сталося? Чому? (Пояснення: повітря тисне на папір і притискає його до коробочки).

- Дослід „Як швидше вилити воду із пляшки". Наповнити водою по дві пляшки. Спробувати вилити воду з пляшок. Одну з них тримати нерухомо шийкою донизу, а другу можна нахиляти, трясти, обертати. З якої пляшки вода виллється швидше? (Пояснення: вода з пляшки, що рухається виливається швидше тому, що її місце займає повітря, що надходить ззовні).

Праця

- на майданчику;

- у квітнику;

- допомога молодшим дітям .

/Files/photogallery/DSCF2212.JPG/Files/photogallery/DSCF2172.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 0